Gezocht: secretaresse

Wij zoeken een secretaresse ter ondersteuning van onze manager Advies & Ondersteuning voor 32 uur per week

Versta jij de kunst om de rust te bewaren en het overzicht te houden in de veelheid aan opdrachten, telefoontjes en spoedklussen die dagelijks op je af komen? Kun je uit al deze werkzaamheden de juiste prioriteiten halen, ben je initiatiefrijk en de spil in het web? Solliciteer dan om onze organisatie te versterken.

Wat ga je doen?
Als ervaren secretaresse ontzorg je je manager door haar te ondersteunen en te assisteren op het gebied van agendamanagement, het opstellen van correspondentie, het organiseren van bijeenkomsten en activiteiten, rapportages en notities. Je coördineert de voortgang en afdoening van activiteiten.
Je werkdagen lopen altijd anders dan gepland of verwacht. Uit deze hectiek haal jij juist energie. Vanuit je inzicht in het groter geheel stel je prioriteiten, maak je afwegingen en acteer je daarop.
Je onderhoudt in- en externe contacten op alle niveaus en je notuleert en bereidt vergaderingen voor. Natuurlijk zorg je ook voor de archivering en alle voorkomende secretariële en administratieve taken.
Er wordt van je verwacht dat je op niveau mee kan denken en stevig in je schoenen staat, het werk ziet liggen en zelfstandig beslissingen neemt. Je bent het eerste aanspreekpunt van de manager naar buiten toe en ook naar het management. Je werkt samen met de secretaresses die de andere managers en de RvB ondersteunen en jullie vervangen elkaar.

Wie zoeken wij?
Je hebt een afgeronde opleiding directiesecretaresse en minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie. Je weet hoe je software als Word, Excel, Outlook IBabs en Powerpoint / Prezi voor je kunt laten werken. Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift. Daarnaast ben je servicegericht, vasthoudend en sterk in plannen en organiseren. Je bent flexibel en een ondersteuner en ontzorger in hart en nieren.

Arbeidsvoorwaarden
Het gaat om een functie van 32 uur per week in een dynamische en innovatieve werkomgeving. De functie is ingedeeld in functieschaal F CAO Woondiensten (min. € 2.625,- max. € 3.187,-) en kent ook uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wie zijn wij?
Talis is een grote woningcorporatie in Gelderland. We verhuren bijna 10.000 woningen in Nijmegen en 4.000 in Wijchen. Daarnaast zijn we actief op het gebied van projectontwikkeling en de verkoop van woningen. Maar we doen meer. We werken aan de kwaliteit van de woonomgeving, de leefbaarheid in de wijk en op straat. De wensen van onze huurders vinden we belangrijk. Dit zien we terug in maatwerk bij wonen en zorg. We geloven in samenwerking. Daarom zijn we veel in gesprek met klanten en andere partijen, zoals maatschappelijke organisaties.

Sollicitatieprocedure
Wil je meer inhoudelijke informatie over de functie, neem dan contact op met Ankie van de Kruijs, manager Advies & Ondersteuning, telefoonnummer: (024) 35 23 911.

Ben jij het talent dat wij zoeken en ben je geïnteresseerd? Stuur dan je motivatiebrief en curriculum vitae digitaal vóór 23 oktober aanstaande naar Christine Salters, mailadres: vacature@talis.nl. De gesprekken staan gepland op 4 november aanstaande.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.