Reparatieverzoek

Voor noodgevallen kunt u ons 24 uur per dag bereiken via (024) 352 39 11.

Zelf rechtstreeks doorgeven
De volgende meldingen geeft u rechtstreeks door aan deze bedrijven:

* Centrale verwarming, warm water of mechanische ventilatie

Kemkens/Inhome: (088)  50 50 330.

* Electriciteit of gas
Het nationale storingsnummer: (0800) 9009.
De Liander-klantenservice: (088) 54 26 444. Of bel uw eigen leverancier.

* Glasschade
Seuren Glasservice: (024) 323 10 10. Noteert u, voor u belt, de afmetingen van het raam en het soort glas.

* Intercom, deurautomaten of button-toegangssysteem
Kwakkernaat: (024) 355 46 68.

* Liftstoring
Volg de instructies op de liftdeuren of bel KONE (0900) 22 555 66.

* Riool/verstoppingen
Van der Velden Rioleringsbeheer: (024) 378 20 72.

* Waterlevering
Vitens storingsnummer: (0800) 0359.

Reparatieverzoek VvE
Bent u eigenaar van een woning binnen een VvE die Talis beheert, meld uw reparatieverzoek dan via TWINQ. U kunt inloggen via de code die u eerder is toegestuurd. Bent u deze kwijt, stuur dan een mail naar vve-beheer@talis.nl.

Reparatieformulier invullen
In onze onderhoudswijzer vindt u een overzicht van onderhouds- en reparatiewerkzaamheden die altijd voor rekening van Talis komen, en van het onderhoud en de reparaties die Talis alleen uitvoert als u lid bent van het Servicefonds.

Reparatieverzoek

  • U kunt eventueel foto's van de noodzakelijke reparatie bijvoegen.
  • Wij nemen contact met u op om een afspraak te maken. Bij een reparatie van een algemene ruimte hoeft u niet thuis te zijn.