Betalen met acceptgiro stopt

Wij gaan stoppen met sturen van acceptgiro’s voor het betalen van de huur. En wij niet alleen. De papieren acceptgiro gaat als betaalmiddel in Nederland helemaal verdwijnen. Dit is niet de enige reden waarom wij er mee stoppen. Papieren acceptgiro’s zijn duur en niet duurzaam. Bovendien schrijven steeds meer mensen de huur over zonder de acceptgiro te gebruiken. Bijvoorbeeld via internetbankieren.

Betalen op twee manieren

Binnenkort kunt u de huur nog betalen op twee manieren: via een automatische incasso of via een eigen overschrijving. Betaalt u de huur nu via een acceptgiro, maak dan vandaag nog uw keuze om dit te veranderen. Dan ontstaan er geen betaalproblemen.

-Automatische incasso: Met een automatische incasso geeft u ons opdracht en toestemming om de huur maandelijks van uw rekening af te schrijven. Dat gaat automatisch op tijd, met het juiste bedrag. Ook als uw huurprijs wijzigt. Daar heeft u dus geen omkijken naar. De automatische incasso vindt plaats op de eerste werkdag van de maand. Natuurlijk moet er wel voldoende saldo op uw rekening staan. Als dat niet zo is, kunnen wij uw huur niet incasseren. De bank zal de automatische incasso dan intrekken. Wilt u de huur automatisch laten overmaken, dan kunt u het formulier ”SEPA incassomachtiging” bij ons aanvragen.

-Zelf de huur overmaken: U kunt zelf iedere maand de huur aan ons overmaken. Betaal hierbij vóór de eerste van de maand en vermeld bij elke betaling uw naam, adres en contractnummer. Maak de huur over aan Talis op IBAN: NL07INGB0000124636.

Advies?

Wilt u meer weten over de verschillende mogelijkheden om uw huur te betalen of heeft u advies nodig? Neemt u dan contact op met ons via telefoonnummer (024) 352 39 11 of welkom@talis.nl

Sluit

Mail a friend

  1. Stuur door
  2. Bedankt
Stuur door