(024) 352 39 11

Gezocht: project- en managementassistente (24 - 32 uur)

Als je niet alleen op zoek bent naar het “standaard secretaressewerk” voor een manager, maar ook wil meewerken aan grote en kleinere projecten, dan is deze vacature voor jou!

Wat wij bieden is?

  • een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar met de intentie om je na een jaar een vaste overeenkomst aan te bieden;
  • een functie van 24 tot 32 uur per week, afhankelijk van jouw wensen;
  • een salaris in schaal F van de cao Woondiensten (€ 2.831 – € 3.357 bruto per maand of €3.489 bruto per maand bij een fulltime dienstverband als je al in de sector werkzaam bent);
  • Hybride werken en een thuiswerkvergoeding. Dit wordt bovendien goed gefaciliteerd met thuiswerkfaciliteiten zoals een laptop, telefoon, bureau en bureaustoel;
  • 8% vakantiegeld en 4% eindejaarsuitkering;
  • 189,8 vakantie-uren (bij voltijd) én via ons cafetariasysteem de mogelijkheid om extra uren bij te kopen;
  • reiskostenvergoeding;
  • een persoonlijk jaarlijks loopbaanontwikkelbudget waar je zelf invulling aan mag geven;
  • mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en trainingen;
  • goede pensioenregeling;
  • lekkere koffie in ons Grand Café, verschillende werklocaties, leuke collega’s en een actieve personeelsvereniging.

Wat ga je doen?
Je werkdagen lopen altijd anders dan gepland of verwacht. Uit deze hectiek en chaos haal jij juist energie. Vanuit je inzicht in het grotere geheel stel je prioriteiten, maak je afwegingen en acteer je. Je denkt 10 stappen vooruit, springt van daaruit in de actie en voelt aan wanneer je zelfstandig aan de slag kunt of wanneer je iemand moet aanhaken. Je werkt niet alleen voor de manager Advies & Ondersteuning maar ook voor het team en natuurlijk voor projectleiders van grotere en kleinere projecten waarbij ook onze samenwerkingspartners betrokken kunnen zijn. Je beheert agenda’s, organiseert events, overleggen en afspraken. Je notuleert vergaderingen en monitort de voortgang van de actiepunten die daaruit volgen. Kortom, je bent op alle vlakken van management- en projectondersteuning aan het werk.

Wie ben je?
Je bent proactief en goed in het prioriteren van je taken. Schakelen tussen verschillende werkzaamheden is geen enkel probleem, je kunt overzicht houden en blijft kalm en denkt rustig na als er iets mis gaat. Je komt dan met een oplossing om de situatie om te buigen. Je schrijft duidelijke en foutloze e-mails en voert plezierige telefoongesprekken.
Je bent in teams volledig op je plek, je beschikt over empathische en sociale vaardigheden. Je hebt een afgeronde MBO- of HBO opleiding. Je bent vaardig in het werken met software als Word, Excel, Outlook, IBabs, Powerpoint en Prezi.

Naast al deze kennis en vaardigheden is er nog één eigenschap die niet is genoemd: Je bent energiek en enthousiast! Dit maakt het voor je collega’s makkelijk en prettig om je te benaderen met een verzoek of een vraag. Je bent daarmee de assistente waarmee iedereen graag samenwerkt en die elk team dolgraag aan zich wil binden.

Wie zijn we?
Talis is een grote woningcorporatie in Nijmegen en Wijchen. We verhuren bijna 10.000 woningen in Nijmegen en 4.000 woningen in Wijchen. We zijn actief op het gebied van projectontwikkeling en de verkoop van woningen. Maar we doen veel meer dan dat! We werken aan de kwaliteit van de woonomgeving en de leefbaarheid in de wijk en op straat. De wensen van onze huurders vinden wij ontzettend belangrijk. Daarom proberen wij maatwerk te leveren bij wonen en zorg. We geloven in samenwerken. Daarom zijn we veel in gesprek met klanten en andere partijen, zoals gemeente en (andere) maatschappelijke organisaties.

De afdeling
Het team Advies en Ondersteuning is een van de stafafdelingen van Talis. Daarmee zijn we er niet alleen voor onze huurders maar ook voor de collega’s van de andere afdelingen. De afdeling Advies & Ondersteuning bestaat uit verschillende disciplines zoals beleid, communicatie, P&O, juridisch en advies en inkoop.

Sollicitatieprocedure
Wil je meer informatie over de functie, neem dan contact op met Pien van der Meer, P&O adviseur, via nummer 024 352 38 59.

Ben jij de collega dat wij zoeken? Stuur dan je motivatiebrief en CV voor 29 september naar Michiel ter Laan, manager Advies en Ondersteuning, via vacature@talis.nl.

De gesprekken staan gepland op 11 oktober. Houd hier rekening mee in je agenda!

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.