Reparatieverzoek

Voor noodgevallen kunt u ons 24 uur per dag bereiken via (024) 352 39 11.

Zelf rechtstreeks doorgeven

De volgende meldingen geeft u rechtstreeks door aan deze bedrijven:
* Centrale verwarming, warm water of mechanische ventilatie
Kemkens/Inhome: (0412) 63 05 55.
* Electriciteit of gas
Het nationale storingsnummer: (0800) 9009.
De Liander-klantenservice: (088) 54 26 444. Of bel uw eigen leverancier.
* Glasschade
Seuren Glasservice: (024) 323 10 10. Noteert u, voor u belt, de afmetingen van het raam en het soort glas.
* Intercom, deurautomaten of button-toegangssysteem
Kwakkernaat: (024) 355 46 68.
* Liftstoring
Volg de instructies op de liftdeuren of bel KONE (0900) 22 555 66.
* Riool/verstoppingen
Van der Velden Rioleringsbeheer: (024) 378 20 72.
* Waterlevering
Vitens storingsnummer: (0800) 0359.

Reparatieverzoek VvE

Bent u eigenaar van een woning binnen een VvE die Talis beheert, meld uw reparatieverzoek dan via TWINQ. U kunt inloggen via de code die u eerder is toegestuurd. Bent u deze kwijt, stuur dan een mail naar vve-beheer@talis.nl.

Reparatieformulier invullen

In onze onderhoudswijzer vindt u een overzicht van onderhouds- en reparatiewerkzaamheden die altijd voor rekening van Talis komen, en van het onderhoud en de reparaties die Talis alleen uitvoert als u lid bent van het Servicefonds.


Uw gegevens
Bent u nog geen lid? Dan kunt u zich alsnog per direct aanmelden. Het servicefonds kost € 4,96 per maand, éénmalige inschrijfkosten zijn € 35,00.
U kunt eventueel foto's van de noodzakelijke reparatie bijvoegen.
U kunt uw woning (gratis) preventief op een aantal punten laten controleren tijdens het uitvoeren van het reparatieverzoek. We kijken dan bijvoorbeeld elektra, gas en hang- en sluitwerk na. Dit duurt ongeveer 15 minuten. Als er een vervolgafspraak nodig is, dan zal de onderhoudsmonteur dit met u bespreken. U bent wel/geen lid van het servicefonds. Dit kan gevolgen hebben voor wat er wel of niet hersteld gaat worden als dat nodig is.
Bij een reparatie van een algemene ruimte hoeft u geen datum in te plannen, want u hoeft hiervoor niet thuis te zijn.

*) verplicht veld
LET OP: U ontvangt - nadat u op 'verzenden' heeft geklikt - een automatisch bericht dat uw mail is ontvangen. Dit is géén bevestiging van de afspraak. Die krijgt u daarna zodra datum en tijd akkoord is.

Sluit

Mail a friend

  1. Stuur door
  2. Bedankt
Stuur door